Regulamin sklepu internetowego AQUAPLAST
Sklep internetowy AQUAPLAST , działający pod adresem www.sklep.aquaplast.pl ,biuro@aquaplast.pl prowadzony jest przez:
Firma Produkcyjno Handlowa Usługowa AQUAPLAST Sp.z o.o Podrzecze 80 33-386 Podegrodzie NIP: 734 -28 - 49 - 305
Słowniczek:
- Sklep - działający pod adresem www.sklep.aquaplast.pl serwis internetowy, prowadzony przez Firma Produkcyjno Handlowa Usługowa AQUAPLAST Sp.z o.o za pośrednictwem którego zawierane są umowy pomiędzy Firma Produkcyjno Handlowa Usługowa AQUAPLAST Sp.z o.o a użytkownikiem serwisu;
- Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
- Czas realizacji zamówienia – czas potrzebny na skompletowanie przez Sklep zamówienie, przygotowania towaru do osobistego odbioru przez Klienta lub też przekazania przewoźnikowi realizującemu wybraną przez Klienta formę dostawy oraz dostarczenie zamówienia do Klienta;
- Klient - osoba fizyczna, prawna lub inna jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, dokonująca zakupów w Sklepie, posiadająca konto klienta w Sklepie;
- Konto klienta - baza zawierająca dane Klienta służące do realizacji składanych zamówień, zawierająca historię zamówień oraz dane dotyczące wpłat i nadpłat z tytułu zamówień;
- Przelew tradycyjny - płatność wykonywana przez Klienta w banku poprzez konto internetowe lub stacjonarne lub na poczcie;
- Przelew elektroniczny - płatność wykonywana przez Klienta z konta bankowego on-line, za pośrednictwem systemu płatności internetowej
- Przyjmowanie i realizacja zamówień.
- Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Informacje o towarach i usługach Sklep zamieszcza na stronie www.sklep.aquaplast.pl
- Klientem Sklepu może być osoba fizyczna, prawna lub inna jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną dokonująca zakupów w Sklepie, posiadająca konto klienta w Sklepie;
- Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez stronę internetową www.sklep.aquaplast.pl , 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę.
- Klient, przesyłając do Sklepu zamówienie, zawiera umowę sprzedaży zamawianych towarów lub usług ze spółką prowadzącą Sklep.
- W celu złożenia zamówienia Klient musi:
- Zapoznać się z treścią niniejszego regulaminu i zaakceptować jego treść
- Wyrazić zgodę na przetwarzanie przez Spółkę danych osobowych na potrzeby zawartej umowy.
- Dokonać wyboru zamawianych towarów lub usług, ich ilości i parametrów
- Dokonać wyboru sposobu dostawy oraz adresu dostawy i adresu, na jaki ma być wystawiona faktura (mogą to być różne adresy),
- Dokonać wyboru sposobu płatności.
- Jeżeli przedmiot zamówienia nie jest dostępny Sklep ma prawo od umowy odstąpić zawiadamiając o tym Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy, zwracając całą uiszczoną przez Klienta sumę pieniężną.
- Postanowienie powyższe stosuje się również w przypadku częściowej niemożliwości zrealizowania zamówienia z uwagi na niedostępność produktu. W takim wypadku Klient ma prawo od umowy odstąpić w całości.
- Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Promocje obowiązują do czasu wyczerpania zapasów.
- Zmiany w zamówieniach.
- Zmiana lub anulowanie zamówienia możliwe jest poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy w przeciągu 24 godzin od złożenia zamówienia w Sklepie. Uprawnienie to nie narusza innych uprawnień klienta wynikających z ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów i odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r., Nr 22. poz. 271, ze zm.).
Osoby odpowiedzialne za kontakt z Klientem:
Artur Skoczeń, e-mail: biuro@aquaplast.pl telefon: 18 446 36 22
- Ceny towarów.
- Wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu:
- podawane są w złotych polskich,
- zawierają podatek VAT,
- cena dostawy doliczana jest do zamówienia po wybraniu przez Klienta odpowiedniej opcji w momencie składania zamówienia.
- Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
- Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen towarów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i wyprzedaży lub wprowadzania w nich zmian. Realizacja powyższego uprawnienia nie narusza cen i warunków obowiązujących w odniesieniu do zamówienia złożonego przed wejściem w życie zmiany. Zmiany nie obowiązują z mocą wsteczną.
- Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin promocji nie stanowi inaczej.
- Czas realizacji zamówienia. Wysyłka, odbiór osobisty.
- Czas realizacji zamówienia wynosi 14 dni roboczych.
- Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej. Termin dostawy kurierem wynosi w zależności od lokalizacji 24-48 godzin.
- Klient ma również możliwość bezpłatnego odbioru osobistego zamówionego towaru pod adresem: Gołkowice Dolne 135A, 33-388 Gołkowice
- Sklep zaleca, aby Klient, odbierając przesyłkę z zamówieniem, sprawdził stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności kuriera lub pracownika poczty, sporządzić protokół szkody. Protokół szkody przesłany do Sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.
- Formy płatności. Rozpoczęcie realizacji zamówienia.
- Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- Płatność przy odbiorze. Możliwa przy odbiorze osobistym, bądź w przypadku wysłania przesyłki kurierskiej za pobraniem do rąk kuriera. Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje bezpośrednio po zakończeniu procesu składania zamówienia.
- Przelew tradycyjny. Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje po wpłynięciu wpłaty na konto Sklepu.
- Przelew elektroniczny. Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności
- Reklamacje.
- Towary mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta. Uprawnienie to nie wyłączą, nie ogranicza ani zawiesza uprawnień Klienta wynikającej z niezgodności towaru z umową.
- Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, Klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora) we wskazanych serwisach lub z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową.
- W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Sklep odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania towaru kupującemu, pod warunkiem zawiadomienia Sklepu o niezgodności w ciągu 2 miesięcy od dnia jej wykrycia.Termin dwuletni biegnie na nowo w razie wymiany towaru. W przypadku reklamacji Klient powinien odesłać towar przesyłką na adres: AQUAPLAST - Gołkowice Dolne 135A, 33-388 Gołkowice. W miarę możliwość prosimy o podanie numeru zamówienia jak również - w miarę możliwości - dołączenie wypełnionego arkusza reklamacyjnego.
- Sklep, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji, ustosunkuje się do niej i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.
- W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie doprowadzony do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.
- W braku możliwości zadośćuczynienia roszczeniu klienta z przyczyn wymienionych w zdaniu poprzednim albo jeśli Sklep nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby Klienta na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy.
- Prawo odstąpienia od umowy.
- Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym bezpośrednio z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od dnia wydania rzeczy składając spółce pisemne oświadczenie. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
- Zwracany towar należy odsyłać wraz z wypełnioną na odwrocie częścią "zwrot".
- Zwrot należności Klientom.
-
- W przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na konto Sklepu, zwrot ten następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
- Zwrot należności następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność lub przekazem pieniężnym na adres Klienta. Klient ma możliwość wyboru formy zwrotu.
- Dane osobowe.
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia przez Sklep. Składając w procedurze zamawiania towaru oświadczenia, iż wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Firma Produkcyjno Handlowa Usługowa AQUAPLAST Sp.zo.o Podrzecze 80 33-386 Podegrodzie oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
- Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
- W przypadku wyrażenia przez Klienta dodatkowej zgody dane osobowe będą przetwarzane przez Sklep w celu informowania Klienta o nowych towarach, promocjach i usługach dostępnych w Sklepie.
- Klienci Sklepu maja prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia.
- Postanowienia końcowe.
- Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Firma Produkcyjno Handlowa Usługowa AQUAPLAST Sp.zo.o Podrzecze 80 33-386 Podegrodzie,
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta, chyba że okoliczności te wynikają z winy Sklepu.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy w obsłudze zamówienia lub innych dyspozycji Klienta, powstałe wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych przy logowaniu do Sklepu.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za transakcje dokonane przez nieuprawnione osoby trzecie, które uzyskały dostęp do konta Klienta w wyniku niedochowania zasad ostrożności, polegających na nieudostępnianiu loginu i hasła osobom trzecim.
- Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy według przepisów Kodeksu Postępowania Cywilnego.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r., poz.1176, z późn. zm. ) oraz przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw Konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 z 2000r. ,poz.271 z późn. zm.). Postanowienie niniejsze nie powoduje pozbawienia konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy na mocy prawa, jakie byłoby właściwe w braku wyboru prawa polskiego.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 04.12.2013r.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu związanych ze zmianą sposobu prowadzenia działalności oraz stanu prawnego. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Sklep, nie krótszym niż 7 dni od daty udostępnienia ich na stronie www.sklep.aquaplast.pl . Klient ma w takim wypadku prawo do wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni od dnia wejścia w życie zmiany Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w chwili złożenia zamówienia.
|